söndag 10 september 2017

Mässbesök


Idag har jag hängt större delen på Elmia och "Elmia Husvagn Husbil" med syrran och hennes C. Det är alltid kul att spana in alla olika modeller. Men, man (jag) blir helt slut. Det finns så många märken, och varje märke har ju flera olika modeller. Sedan är det ju om man ska ha en husbil med sovalkov (ovanför förardelen), halvintegrerad, helintegrerad? Vilken typ av säng vill man ha? Fransk bädd? Queen bed? Längsgående bäddar? Extrabäddar? Ska det vara taksäng (hissas ner)? Ska man bädda i soffgruppen? Var är toan och duschen placerad? Är det vinkelkök? Är det ett högt kylskåp? Med eller utan ugn. Ja ni märker ju! Det finns så mycket att fundera på. 

För min del spelar det ju ingen roll. Jag åker ju bara med syrran och C! ;-)

2 kommentarer:

  1. Och det måste ju finnas bra med plats åt systern/svägerskan också ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag behöver inte så mycket plats. Jag är bara glad varje gång jag får åka med. Sedan om jag sover i en "taksäng" eller om det är soffgruppen som blir omgjord till bädd, det bryr jag mig inte om. Men, visst är det smidigare med en taksäng som bara hissas ned och upp!

      Radera