onsdag 13 september 2017

Äntligen!


Ibland är jag mer än lovligt långsam... Och nu menar jag inte löparspåret. I våras, typ i mars/april, fick jag i uppdrag, att gå igenom avtalspärmarna på jobbet. Jag skulle sortera ut uppsagda avtal, och skapa ett system så att man lätt hittar bland aktuella avtal. Det här borde ju vara ett projekt som är snabbt avklarat. Men, det blev inte riktigt så... Att sortera ut de uppsagda avtalen och sätta in dessa i en separat pärm, det var inga problem. Sedan skulle jag då få till någon form av system med övriga avtal. Där tog det "stopp". Jag visste helt enkelt inte riktigt hur jag skulle få till det. Men, hur svårt kan det vara? Sanningen är den att jag har väl inte lagt ner hela min själ i det här, utan hoppat på lite andra projekt under tiden. Men, jag har hela tiden haft det här pärmprojektet i bakhuvudet. Men, så igår, så slog det mig helt plötsligt hur jag skulle göra! Tänk att det skulle ta typ ett halvår! Som tur är jag ju inte lika långsam med andra uppgifter!

Nu är jag i alla fall klar med det här projektet, och kan sätta i tänderna i t.ex. att uppdatera biljettförsäljningspärmen till de som säljer biljetter över disk! Ja, och så har jag ju mina biljettupplägg att sköta förstås! Och det bästa av allt. Jag fick beröm över hur jag strukturerat upp avtalspärmarna en stund innan jag gick hem! Så, även om det tog lite tid, så blev det ju bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar