måndag 6 mars 2017

Nedräkningen har börjat...

...på allvar nu. Nästa vecka, kan ni fatta, nästa vecka är det äntligen dags för resan till Gran Canaria! Visst flyget går inte förrän på lördag, men det är ändå nästa vecka!

Jag har nu 8,5 arbetsdag kvar. Då vi ska lyxa till det och bo på hotell på Landvetter natten innan, så påbörjas resan redan på fredag nästa vecka. Jag har efter visst velande bestämt mig för att jobba fram till lunch. Drar hem med 11.55-bussen, käkar lite, kollar igenom packningen ytterligare en gång, kanske två gånger... Sedan tar jag 16.15-bussen från samhället där jag bor och kl. 17.05 går bussen till Landvetter!

Jag har ett ynka Bodypumppass kvar (inplanerat). Kvällens pass var tungt, då jag var rejält stel i framför allt låren. Men, trots det så ökade jag på vikterna på ett par övningar. Och jag klämde till med ett par extra repetitioner mot vad jag tidigare klarat på de övningar som jag har svårast för. Det är utfallen och den sista magövningen!

Jag har två spinningpass kvar. På onsdag och nästa onsdag. Och jag ska köra sk*ten ur mig på dessa två pass!

Jag vill få till minst ett löp-/& gympass till också!

Som ni märker, så är semestern nära nu!!

Typ så här känns det nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar